0025{{ چگونه مراحل واحد کار را با نوآموزان کار کنیم }}
0025{{ چگونه مراحل واحد کار را با نوآموزان کار کنیم }}
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

باسلام خدمت شما مدیر وبلاگ خانوم بهلولی
من مربی پیش دبستانی هستم ویکی از بازدید کننده های پر پا قرص شما هستم از شما خواهش می کنم اگه امکانش هست این کتاب رو برام پست کنید اسم کتاب چگونه مراحل واحد کار را با نواموزان کار کنیم برای استفاده مربیان مقطع تحصیلی 4تمام ومربیان پیش دبستانی واین کتاب رو چطوری تهیه کنم
           

سلام فاطمه جان

برای داشتن جزوه آموزشی چگونه مراحل واحد کار را با نوآموزان کار کنیم  , نیازی به ارسال نیست باید فایل زیر رو دانلود کنید.

ممنون از حضورتون

 

http://s2.picofile.com/file/7851302896/1.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: